تنهاترین آرزو
آنقدر بـی هـوا بود رفتنتکه هنوز فکر میکنماین هم یکی از بازی های کودکی ستامـا شروع شعرم با فعل رفتنتمرا شاعری میکند دلشکاردر میان آوار این واژه هـادیروز تمام خاطرات را ورق زدمباید می فهمیدم که چرا ترکم
قالب وبلاگ
موضوعات سايت
درهم و برهم
متفرقه
عکس
اس ام اس و پیامک
خبر تصویری
داستان
پزشکی و بهداشتی
عاشقانه ها
حدیث
پیغام مدیر سایت
سلام دوست من به سایت تنهاترین آرزو خوش آمدید لطفا برای استفاده از تمامی امکانات

دانلود فایل , شرکت در انجمن و گفتگو با سایر اعضا در سایت ثبت نام کنید







آنقدر بـی هـوا بود رفتنت
که هنوز فکر میکنم
این هم یکی از بازی های کودکی ست
امـا شروع شعرم با فعل رفتنت
مرا شاعری میکند دلشکار
در میان آوار این واژه هـا
دیروز تمام خاطرات را ورق زدم
باید می فهمیدم که چرا ترکم کرده ای
شاید آه برگ هایی که در زیر پاهایم خرد شدند
شاید خندیدنم به نقشی که کنده شده بود بروی درختی پیر
که او مـرا دوست نداشت
شاید هم نفرین آن دخترک فال فروش ، نمیدانم
امروز به جبران آن برگ های خرد شده
شعرهایم را بروی شان مینویسم 
و قابشان میکنم
بر تمام نوشته های روی درختان بوسه میزنم
و تمام فال های آن دخترک را میخرم
پس به جبران این همه جریمه 
برگرد ...

 



امتیاز : نتیجه : 5 امتیاز توسط 3 نفر مجموع امتیاز : 16

درباره : عاشقانه ها ,

نمایش این کد فقط در ادامه مطلب برای قرار کد مورد نظر به ویرایش قالب مراجعه کنید
برچسب ها : برگرد , عاشقانه , دست نوشته , رفتنت , جبران , دوست نداشت , فال , واژه هـا ,

مطالب مرتبط
خیالت بیشتر از تو با من کنار می آید.
اگر فـرهـاد باشـی همـه چیـز شیـریـن می شـود
من اینجا بس دلم تنگ است
قصه غريبي
واژه هایی که عاشقانه می شوند …
خرابم …
בפֿــتــَـر
.ܜܔبـــﮧ ســـیــــم آخــــر ...،ܜܔ
تعطیلی
گذشت...

تاریخ : دوشنبه 27 خرداد 1392 نویسنده : تنهاترین آرزو l بازدید : 120

ارسال نظر
کد امنیتی رفرش


مطالب گذشته
» رنج چیست؟ »» سه شنبه 21 اردیبهشت 1400
» خیالت بیشتر از تو با من کنار می آید. »» سه شنبه 20 اسفند 1392
» اگر فـرهـاد باشـی همـه چیـز شیـریـن می شـود »» شنبه 10 اسفند 1392
» من اینجا بس دلم تنگ است »» یکشنبه 20 بهمن 1392
» ۱۰ نکته کوچک و مهم در فتوشاپ برای طراحان وب »» جمعه 18 مرداد 1392
» چرا دختران باید پسته بخورند »» جمعه 18 مرداد 1392
» تقویم مناسبت‌ها و فضایل ماه مبارک رمضان »» سه شنبه 18 تیر 1392
» دعاى شب آخر شعبان و شب اول رمضان »» سه شنبه 18 تیر 1392
» برگرد ... »» دوشنبه 27 خرداد 1392
» قصه غريبي »» دوشنبه 27 خرداد 1392
آمار کاربران

عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
پيوند هاي روانه

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به تنهاترین آرزو مي باشد.

جدید ترین موزیک های روز



طراح و مترجم قالب

طراح قالب

جدیدترین مطالب روز

فیلم روز

تنهاترین آرزو